سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 30 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ : ۱۷ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

دیباچه-دینا محمدی : شهربانو موسوی در دهه ۸۰ در فیلم خوابگاه دختران به ایفای نقش پرداخته و با سریال‌های طنز "جایزه بزرگ" و "متهم گریخت" در بین مردم به شهرت رسید. فیلم سینمایی "اخراجی ها" و مجموعه تلویزیونی "مادرانه" از دیگر فعالیت های این هنرمند پیشکسوت در عرصه سینما و تلویزیون به شمار می‌رود.

شهربانو موسوی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با دیباچه ضمن بیان یک بیت شعر ( وقتی دل تو سینه تنگه، خب کی میگه دنیا قشنگه ) ؟ گفت :  همچنان به افق خیره شده ام،  نه توان خندیدن دارم و  نه گریستن.

بازیگر نقش "بی بی" در مجموعه "متهم گریخت"  که ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن بود، بیان کرد : گاهی برخی از بنده به گونه ای سوال می کنند که گویی در کرات دیگری زندگی می کنیم؛ از یک مرده ی متحرک انتظار دارید دنبال سوژه یا نقش خاص، یا  نقش بازی کردن باشد؟

موسوی که در سریال هایی چون "روز حسرت"،  "رستگاران" و "چهاردیواری" به کارگردانی سیروس مقدم به نقش آفرینی پرداخته ادامه داد: ‌در حال حاضر منتظرم خدا خوشایندترین سرنوشت ها را برایم رقم بزند و لبخند و شادی برای همه هم وطنانم آرزومندم.

دوست دارم در نقش به شدت منفی و جادوگر ظاهر شوم | نه توان خندیدن دارم و  نه گریستن!

او در ادامه در خصوص اهمیت شخصیت پردازی می گوید: نوع شخصیت پردازی را نویسنده تعیین می‌کند و کارگردان روی آن  نظر می‌دهد  و شخصیت پردازی تا حدودی در اختیار کارگردان بوده که در مدت کار از بازیگران طبق نظر خودش بازی می‌خواهد.

معتقدم تا حدی شخصیت نوشته شده در فیلمنامه می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت و ماندگاری بازیگر داشته باشد، چرا که نوع شخصیت پردازی مقوله ای است که نویسنده در آن دخل و تصرف دارد و کارگردان نیز روی آن نظر خود را اعمال می کند؛ از این رو پردازش شخصیت‌ها تا حدودی در اختیار کارگردان بوده که در مدت کار از بازیگران طبق نظر خودش بازی می‌خواهد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی  " مادرانه" بیان کرد: ما فیلم های طنزگونه خیلی خوبی داریم که از فروش خوبی برخوردار هستند، اما اگر فیلم های اجتماعی خوب هم داشته باشیم می‌تواند خوب به فروش برود و این موضوع مختص به یک ژانر یا سبک خاصی نیست، چرا که  ذائقه ها متفاوت است و حتی با ساخت یک فیلم اجتماعی خوب میتوانیم سطح فرهنگ جامعه را  ارتقا بخشیم.در همه سبک ها، از ژانر کودک گرفته تا سینمای اجتماعی، اگر فیلمنامه و کارگردانی خوب باشد، مردم استقبال خوبی خواهند کرد و آن فیلم خوب دیده خواهد شد.

این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد:  نقش های به شدت منفی و خاص و بسیارسخت و ماجراجو را دوست دارم  و همچنین علاقه مندم در قالب نقش جادوگر ظاهر شوم و طبق معمول دوست دارم درنقش های عالی همچون طنز و رئال فعالیت کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار